Informar les incidències
Actualment utilitzem Bugzilla per a gestionar els informes d'error dels usuaris.
Informeu d'errors nous ací! També podeu navegar pels informes d'error oberts existents a la categoria Plasma Bigscreen.
Internament, els desenvolupadors fan un seguiment dels problemes i el desenvolupament de GitLab de Plasma Bigscreen. Les qüestions poden presentar-se ací, però només si són de suficient profunditat tècnica i poden traduir-se en alguna cosa que siga factible. En la seua majoria, utilitzeu Bugzilla per als problemes d'usuari!
De vegades, el triatge d'errors pot ser bastant lent a causa dels recursos de desenvolupament limitats. Veniu a xatejar amb nosaltres a Matrix!
