Informar les incidències
Actualment utilitzem el Bugzilla per gestionar els informes d'errors dels usuaris.
Si us plau, informeu d'errors nous aquí! També podeu navegar pels informes d'errors oberts existents a la categoria Plasma Bigscreen.
Internament, els desenvolupadors fan un seguiment dels problemes i el desenvolupament del GitLab del Plasma Bigscreen. Les qüestions poden presentar-se aquí, però només si són de suficient profunditat tècnica i poden traduir-se en alguna cosa que sigui factible. En la seva majoria, utilitzeu Bugzilla per als problemes d'usuari!
De vegades, el triatge d'errors pot ser bastant lent a causa dels recursos de desenvolupament limitats. Veniu a xatejar amb nosaltres a Matrix!
