Salta al contingut

Informar les incidències

Actualment utilitzem el Bugzilla per gestionar els informes d'errors dels usuaris.

Si us plau, informeu d'errors nous aquí! També podeu navegar pels informes d'errors oberts existents a la categoria Plasma Bigscreen.

Internament, els desenvolupadors fan un seguiment dels problemes i el desenvolupament del GitLab del Plasma Bigscreen. Les qüestions poden presentar-se aquí, però només si són de suficient profunditat tècnica i poden traduir-se en alguna cosa que sigui factible. En la seva majoria, utilitzeu Bugzilla per als problemes d'usuari!

De vegades, el triatge d'errors pot ser bastant lent a causa dels recursos de desenvolupament limitats. Veniu a xatejar amb nosaltres a Matrix!